Rørlegger Sentralen AS har som målsetning å alltid levere ”Service og Kvalitet til Avtalt Tid”. Derfor har vi innført ”Kvalitets- og Fornøydgaranti” på alle utførte oppdrag!
For å bekrefte og garantere vår kvalitets- og kundefokus, har vi innført ”Kvalitets- og Fornøydgaranti”, i tillegg til vår allerede eksisterende ”Frammøtegaranti”.
Rørlegger Sentralen AS ønsker med dette å løfte fokus og heve standarden innen rørleggerbransjen, når det gjelder fagmessig korrekt utført arbeid og ”yrkesstolthet”.
Rørlegger Sentralen AS garanterer å alltid utføre fagmessig korrekt arbeid til avtalt tid. Dette tør vi garantere på grunn av vår unike bedriftskultur som blant annet består av felles frokost hver dag, hvor kvalitet, yrkesstolthet og kundefokus, i tillegg til en sunn start på dagen, er tema hver dag fra klokken 0730-0800.
HVA INNEBÆRER VÅR ”KVALITETS- OG FORNØYDGARANTI” ?
Vi garanterer at alt vårt arbeid er fagmessig korrekt utført i henhold til sanitærreglementet og gjeldende forskrifter.
Ved eventuelle feil eller mangler på utført arbeid eller materiell, vil vi umiddelbart og innen rimelig tid rette opp i dette. Hvis vår oppretting ikke står til våre kunders forventning og som avtalt, gir vi inntil 10% rabatt på utført arbeid!